Het Evolve Cares programma uitgebreid met spraakmakende thuiswerkoplossing

Evolve IP® heeft vandaag aangekondigd dat het haar collaboration diensten gratis beschikbaar stelt, zodat medewerkers thuis kunnen werken zolang het coronavirus heerst. Daarnaast biedt Evolve IP organisaties die juist nu een oplossing voor behoud van continuïteit nodig hebben, de collaboration diensten inclusief telefonie aan op basis van een maandelijks opzegbaar contract. Dit aanbod geldt voor iedere (nieuwe) klant met meer dan 100 medewerkers en is de ideale kans om nu communicatieoplossingen in de cloud onder te brengen.

Evolve IP biedt al meer dan 10 jaar oplossingen die werken vanuit huis of onderweg mogelijk maken, aan duizenden organisaties, waaronder een aantal van de meest gerenommeerde (inter)nationale bedrijven. Via het Evolve Cares programma van het bedrijf, zijn in tijden van nood al vaker diensten belangeloos beschikbaar gesteld.

Evolve Cares thuiswerk aanbod:

• Microsoft Teams – Evolve IP is een Microsoft Gold Cloud Service Partner en biedt de Teams collaboration licentie gratis aan. Deze oplossing biedt de basis Teams functionaliteiten, zoals videobellen, team chat, screen sharing, bestandopslag, gelijktijdig bewerken van bestanden, webversies van Word, Excel en Powerpoint en meer.
  • Microsoft Teams met telefonie diensten – Voor organisaties die een geïntegreerde telefonieoplossing met Teams nodig hebben, biedt Evolve IP alle bovenstaande diensten met een softphone en onbeperkt bellen binnen de Europese Unie. Normaal geldt hiervoor een meerjarige overeenkomst, maar voor nieuwe klanten is deze dienst nu per maand opzegbaar en zonder eenmalige aansluitkosten. Zodra de corona-uitbraak onder controle is, kan de overeenkomst zonder verdere verplichting worden opgezegd.

“10 Jaar geleden experimenteerden wij met de mogelijkheden voor remote werken en nu zijn wij marktleider met honderdduizenden flexwerkers vanuit de cloud, wereldwijd,” zegt Guy Fardone, CEO en medeoprichter van Evolve IP. “Thuiswerken is een van de beste manieren om verdere verspreiding tegen te gaan volgens de RIVM en onze samenwerkingsoplossingen bieden de mogelijkheid voor organisaties om medewerkers veilig en productief te houden. Wij staan erom bekend dat we organisaties, gemeenschappen en individuen helpen in tijd van nood. We hopen dat ons aanbod direct hulp kan bieden aan organisaties.”

WAAROM KLANTEN EVOLVE IP KIEZEN

Bij Evolve IP maken we werken makkelijker. De tools die je dagelijks gebruikt, zoals een telefoon en de applicaties op de computer, leveren wij vanuit één handig portal, dat toegankelijk is vanaf ieder willekeurig apparaat. Steeds meer organisaties zien het belang van een flexibele werkomgeving, waarin medewerkers productiever zijn en makkelijk kunnen samenwerken, ongeacht het tijdstip of hun locatie. Met Evolve IP kunnen medewerkers succesvol zijn in de organisatie, op een manier die past bij hun levensstijl. Daarnaast wordt de IT omgeving veiliger, betrouwbaarder en veel eenvoudiger te beheren.

In onze ‘Purpose-Built’ cloud oplossingen vormen samenwerken, communicatie, access management, contact center en SaaS applicaties van derden, één geheel. Daarvoor maken wij gebruik van de beste technologie van onder andere Microsoft en Cisco, gecombineerd met eigen ontwikkelde diensten.

Aangezien ons businessmodel draait om het uitbreiden van de dienstverlening aan klanten binnen de Evolve IP OneCloud™, investeren wij in langdurige klantrelaties. Dit triggert ons om continue bij te dragen aan het realiseren van de doelstellingen van onze klanten. Zowel uit eigen onderzoek als uit ranglijsten van analisten blijkt dat dit gewaardeerd wordt met een consistent hoge score op tevredenheid. Resultaat is dat onze oplossingen wereldwijd ingezet worden door meer dan 500.000 gebruikers, waaronder een aantal van de meest gerenommeerde (inter)nationale bedrijven.